Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

"Τα λέμε"...

.."..πες μου τι σημαίνει "τα λέμε"..

φεύγουν για πάντα οι στιγμές με ότι καίμε..

τα λέμε...

τόσο γενική αυτή η φράση..
ταιριάζει τέλεια στην κρύα σου στάση..

τα λέμε...

να αγκαλιαστούμε τελευταία φορά..
να κλαίμε...

μπάσταρδε πονάνε οι λέξεις..
εγώ πεθαίνω και εσύ θέλεις να παίξεις..

Γαμώτο!

ποιος σου 'χει μάθει να σκοτώνεις με ψέμα..
σκληρούς ανθρώπους να πατάς σαν εμένα..
χειρότερο και από βρισιά..

τα λέμε...

έπρεπε απλά να πεις αντίο...

"Τα λέμε", Ελεωνόρα Ζουγανέλη

4 σχόλια:

  1. εγώ πεθαίνω και εσύ θέλεις να παίξεις..

    Γαμώτο!

    Επρεπε απλα να πεις αντιο..

    Θα ποναγε ομως λιγοτερο?:/

    Καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είμαι τόσο κακιά, είναι σαν να συνειδητοποιώ πόσο λάθος είναι όλα όσα έχω πει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο τραγούδι. Όταν το ακούς απλά θέλεις να έχεις απέναντί σου το άτομο που σου είπε "Τα λέμε" και να τον κάνεις να νιώσει πόσο άδικα και άσχημα σου φέρθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στις ξενέρωτες εκφράσεις των πιο κρυων και απο το θανατο διαθεσεων απαντας οσο κι αν πονας με Σιωπή.
    Ίσως καποιοι άνθρωποι που μας κοιτουν για λιγο στα ματια να μην μπορουν να δουν στην ψυχη μας..ισως και εμεις να μην μπορουμε να αποδεχτουμε οτι το παντα δεν ειναι μια ονειροχωρα αλλα μια πραγματικοτητα οταν βρεις το ολοκληρο και αντιστοιχο σου.Ωστοσο δυστυχως πρεπει ολοι μας να διασχισουμε την παραμύθα του άλλου μισου...για να μπορεσουμε οταν ερθει η στιγμη να αναγνωρισουμε το αληθινο απο το ψευτικο..το αληθινο θα σου σκουπισει τα δακρυα οτι και αν εισαι..θα σε δεχτει οπως εισαι και σαφως δεν θα σε κανει να κλαις.!!!

    Και το μεγαλυτερο κολοπαιδο να εισαι στον κοσμο οπως εγω ας πουμε θα σε αγαπησει επειδη εισαι ΕΣΥ. ΕΣΥ με τα κακα και τα καλα σου...με τα λαθη και τις αδυναμιες σου..οι δειλοι οι παρτακιες και οι εγωιστες ανθρωποι λενε τα λεμε...οι αλλοι οταν τους τυχει τετοιο σκηνικο..και σε ποιον δεν εχει τυχει άλλωστε..απλα προχωρανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή